-->

Ważne



Osoby, które dodały mojego bloga do
Obserwowanych, nie będą
informowane o kolejnych rozdziałach.
Zapraszam do Obserwowania!

sobota, 28 lipca 2012

#1 Informacja

Na wstępie chciałam serdecznie podziękować za tak miłe i pozytywne komentarze. Są one niezmiernie motywujące do dalszego pisania i rozwijania opowiadania. Cieszę się, że historia Jules spodobała się Wam.
Chciałam również poinformować, że nowy rozdział prawdopodobnie ukaże się 31 lipca. Jak pamiętacie rozdział powinien ukazać się już dwa tygodnie temu. I tu jestem winna Wam wytłumaczenie. Nie byłam w stanie skończyć pisania rozdziału przez sprawy rodzinne.
Co dalej? Jak napisałam rozdział powinien pojawić się we wtorek. Od czego to zależy? W dalszym, ciągu muszę dopracować pewne wątki a inne dokładnie wyjaśnić. Jeśli nie dopracuję tych rzeczy rozdział pojawi się dopiero po 10 sierpnia.
Nie zostawiłam opowiadania, ciągle czytam Wasze blogi, więc proszę o dalsze informowanie mnie o nowościach.

Pozdrawiam i życzę miłych i udanych wakacji!

PS. Przepraszam za taką zwłokę, ale niektóre rzeczy i zdarzenia niestety nie są zależne od nas.

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarz i za zainteresowanie. Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie się ułoży i już niedługo będziemy mogli zapoznać się już z pierwszym rozdziałem! :D

    Pozdrawiam i cierpliwie czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za komentarz, naprawdę miło mi było go przeczytać, zwłaszcza,że prawie jako jedyna wymieniłaś moich dwóch bohaterów w komentarzu (nawet jeśli patrzyłaś na treść, po prostu miło mi czytać coś o konkretnej postaci, którą wymyśliłam, a nie - dziewczynka, chłopiec :D)
    ja również życzę miłych wakacji i czekam cierpliwie na kolejny rozdział! 3maj się! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie i jeszcze serdeczniej zapraszam na rozdział II na lustro-zludzen.blogspot.com ! : DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystko. I no poprostu bomba! Bohaterowie wspaniale wykreowani, historia trzyma w napięciu. Nic tylko klaskac i podziwiać.
    Już czekam na kolejny rozdział^^
    http://prawda-akwamarynu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tess, serdecznie dziękuję za taki komentarz! Nie masz pojęcia, jak miło mi się zrobiło, gdy go przeczytałam zaraz po powrocie z wakacji.

      Usuń
  5. Nie wiem czy to tylko u mnie się tak wyświetla, ale chyba powinnaś pokombinować z ustawieniami szerokości, żeby tło postu było jednolite, a nie rozcięte ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moore, u mnie szablon wygląda normalnie, więc nie mam pojęcia czemu u Ciebie jest krzywy. Być może jest to wina przeglądarki. Dziękuję za tak cenną informację.

      Usuń
  6. Zapraszam na nową notkę :-)
    http://the-story-of-a-strong-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowy rozdział na http://lustro-zludzen.blogspot.com , pozdrawiam cieplutko! <3

    ~*~

    A u Ciebie kiedy coś nowego w końcu? Bo dawno nie było żadnego rozdziału, albo może jakieś przerywnika krótkiego chociaż, he? :D Cokolwiek, bo właśnie bym sobie poczytała jak to w końcu z tą Jules będzie. Dawaj szybko coś nowego! ;) - oho, właśnie zauważyłam, że 17 sierpnia! :3 No ja myślę, że masz nową siłę i moc, haha!
    Uwielbiam muzykę na Twoim blogu, ale za każdym razem jak wchodzę to sama czegoś słucham i muszę u Ciebie pauzować, haha :D
    Jak wakacje? Dobrze się bawisz/ bawiłaś? :D To jeszcze raz pozdrowienia, ale tym razem takie nie spamowe, haha! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Poczekamy, chociaż szkoda, ale ja też miałam taki moment, że przez bardzo długi czas od ukazania się ostatniego rozdziału nie było następnego.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń